• Zijn gezinnen (met pubers) jouw doelgroep?

     

    Als jij je met je dienstverlening richt op gezinnen waar pubers onderdeel van uitmaken, dan is DopApril voor jou hét medium om met deze doelgroep in contact te komen.

    We zetten de cijfers even voor je op rijtje:

  • Over de deelnemers persoonlijk

    Bijna 97% van de deelnemers aan DopApril is vrouw. automatisch betekent dit dat ruim 3% van de deelnemers man is. Ongelijk verdeeld, is misschien je eerste reactie. Dan is onze vraag: wie beslist er wat er vanavond gegeten wordt? Wie reserveert de vakantie? Wie heeft de keuze gemaakt om gezin boven carrière te kiezen? Ja dus: in heel veel gezinnen zijn dit de vrouwen! (en ja: elke editie hopen we op meer mannelijke deelnemers!)

     

    Gezinssamenstelling

    Ruim 86% van de deelnemers heeft meer dan één puber in huis. 

    Bijna 8% van deze groep vormt een samengesteld gezin

    2,3% van de deelneemsters is (ook) stiefouder van een puber

    Bijna 4% van de deelnemers heeft (ook) basisschoolkinderen in huis

  • Ruim een kwart van de deelnemers heeft alleen zoons; 21% heeft alleen dochters. Meer dan de helft van de deelnemers heeft zoon(s) en dochter(s).

    De groep met kinderen van 12 t/m 16 jaar is het meest vertegenwoordigt.

     

    De leeftijd van de deelnemers

    Je snapt natuurlijk dat we die niet kunnen vertellen: een vrouw vraag je namelijk nooit naar haar... 

     

    Moeten sponsoren aan eisen voldoen?

    Ja. Laten we daar maar meteen duidelijk in zijn. En met 'eisen' bedoelen we dan vooral dat de boodschap van DopApril aansluit bij de diensten die jij verleent, de producten die je aanbiedt. Welke eisen? Daar hebben we het graag met je over in een persoonlijk gesprek.

  • Wat krijg je van ons, als sponsor?

    We werken eigenlijk alleen met maatwerk; variërend van alleen het tonen van je logo (met link natuurlijk) op minimaal één lespagina tot aan het leveren van content die binnen de kaders van DopApril valt. 

    Ga er vanuit dat bij deelname je logo 30 dagen lang iedere dag zichtbaar is. Dat is minimaal 15.000 keer onder de aandacht gebracht worden van jouw doelgroep! 

    Daarbij krijg je minimaal je eigen code om een korting van € 10,00 voor deelname aan DopApril aan jouw klanten aan te bieden. 

     

    Nieuwsgierig? Neem dan contact op met Marina van der Wal. 

    Je kunt haar telefonisch bereiken via 0251 71 40 87 en per e-mail: dopapril@marinavanderwal.nl

     

Als jij voor de koffie zorgt, dan doen wij daar een cookie bij!

Privacy is voor iedereen belangrijk. Tenminste, dat is onze mening. We beloven je graag dat we met jouw gegevens geen gekke dingen doe. En, en dat is misschien nog wel belangrijker: we verzamelen zo min mogelijk gegevens van je. In de privacyverklaring leg ik je alles uit.

Lees hier de privacyverklaring | Afsluiten
Instellingen